مجله روانکاوی باطنی

این وبلاگ در زمینه علوم روانشناسی شخصیت و اعتیاد و بهداشت سلامت روان فعالیت دارد

مجله روانکاوی باطنی

این وبلاگ در زمینه علوم روانشناسی شخصیت و اعتیاد و بهداشت سلامت روان فعالیت دارد

میز مدیریت BM3800

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : میز مدیریت BM3800 چیست و مهمترین ویژگی‌های آن کدامند?  وجه تمایز این مدل میز مدیریت با انواع میزهای اداری دیگر چیست؟ همانطور که درباره محصولات دیگرمان در مبلمان اداری بینو توضیح دادیم، میز مدیریتی که دارای استانداردهای طراحی و ارگونومیک است، می‌تواند یکی از مهم‌ترین تجهیزات اداری در دفاتر کاری به خصوص دفتر مدیریت باشد. میزهای مدیریت به این دلیل دارای اهمیت هستند که مصارف ویژه‌ای در اتاق های مدیریت دارند و حضور این میزها در مهم‌ترین دفتر شرکت یعنی دفتر کار مدیریت، می‌تواند اهمیت آن را بیان به خوبی بیان نماید.

منبع نوشته : میز مدیریت

مدیران در شرکت‌ها برای مدت‌های طولانی پشت میز کار خود قرار می‌گیرند تا بتوانند مسئولیت‌های خود را به درستی انجام دهند. به همین دلیل، انتخاب نوع میز مدیریت می‌تواند در فرآیندهای کاری تاثیر داشته باشد و به صورت مستقیم در میزان راحتی مدیر همچنین افزایش انرژی و تندرستی جسمانی او تاثیر داشته باشد.

معیارهای مهم در انتخاب میز مدیریت

همانطور که پیشتر توضیح دادیم، میز مدیریت BM3800 یکی از انواع تجهیزات اداری بسیار مهم است که دارای نقش موثری در فرایندهای کاری شرکت‌ها دارد. بر همین اساس، برخی از معیارها و فاکتورها را برای انتخاب انواع میز مدیریت باید در نظر گرفت تا بتوان میزان کارایی افراد را افزایش داد. به طور مثال، ابعاد میز مدیریت باید بر اساس اصول ارگونومیک پیاده‌سازی و اجرا شود تا طول و عرض استانداردی را در اختیار افراد در شرکت‌ها قرار دهد، به شکلی که استفاده از آن را آسان نماید.

علاوه بر این، ظاهر، فرم و رنگ میز از فاکتورهای مهم دیگری است که در انتخاب میز مدیریت باید به آن دقت شود. زیرا می‌تواند تاثیر مستقیمی بر احساسات و فعالیت های ذهنی افراد در اتاق‌ها و دفاتر کاری داشته باشد. از سوی دیگر، طرح و فرم میز می‌تواند در شأن و منزلت شرکت در اتاق مدیریت تاثیر مهمی داشته باشد و بر روی مخاطبینی که در این اتاق رفت و آمد می‌کنند، تاثیر بگذارد.

ویژگی‌های میز مدیریت مدرن

حفظ و نگهداری حس اقتدار در اتاق مدیریت می ‌تواند بر روی میزان کارایی و تاثیرگذاری یک مدیر در شرکت تاثیر بگذارد. مسئولیت‌های متعدد یک مدیر در شرکت، می‌تواند بار ذهنی، جسمی و شغلی بسیاری بر افراد تحمیل نماید. به همین دلیل، لازم است تا یک مدیر در فضا و محیط استاندارد اداری قرار گیرد تا بتواند در عین حفظ انگیزه، پرسنل خود را مجاب به پیروی از قوانین شرکت نماید.

در همین رابطه، لازم است تا یک مدیر ویژگی‌های مدیریتی خود را به خوبی حفظ کرده و در یک فضای اداری مناسب و استاندارد با ارباب رجوع و همکاران خود روبرو شده و ارتباطات خود را گسترش دهد. بر همین اساس، استفاده از مبلمان اداری لوکس و مدرن مانند میز مدیریت BM3800 یکی از بهترین گزینه‌ها برای تزیین دکوراسیون داخلی دفتر کار مدیریت می‌باشد.

ویژگی های میز مدیریت BM3800

این میز مدیریت، همانند محصولات دیگر ما در مبلمان اداری بینو، دارای ویژگی‌های منحصر به فرد می‌باشد که به خوبی می‌تواند دفتر مدیریت شما را به خوبی آراسته کرده و امکانات مناسبی را در اختیار شما قرار دهد. میز مدیریت BM3800 از یک صفحه دوبل ۳۲ میلیمتری و CNC شده ساخته شده و جنس صفحه بالایی و فایل‌های آن از جنس MDF اعلا می‌باشند. علاوه بر این، میز مدیریت مدل BM3800 دارای پایه‌های فلزی مستحکم بوده که به خوبی می ‌تواند میز را در جای خود ثابت نگه دارد. توجه داشته باشید که رنگ جنس فایل و ابعاد این محصول می‌تواند طبق سفارش مشتریان گرامی تغییر کرده و بر اساس نظر شخصی شما طراحی و اجرا گردد.

1- ارتفاع استاندارد

برای اینکه یک میز اداری دارای استانداردهای طراحی باشد، ابتدا باید ارتفاع آن به شکل صحیح و بر اساس قواعد ارگونومیک طراحی شده باشد. اگر ارتفاع میز زیاد باشد، می‌تواند به ستون فقرات و گردن فرد در پشت میز آسیب وارد کند. از سوی دیگر، اگر ارتفاع میز کوتاه باشد، ‌می تواند به گردن فرد آسیب وارد کرده و باعث آرتروز گردن در دراز مدت شود. کوتاهی یا بلندی و ارتفاع نامناسب و غیراستاندارد میزهای مدیریت می‌تواند به افراد آسیب وارد کرده و باعث دردهای مزمن کمر و شانه گردد. در همین رابطه، میز مدیریت BM3800 بر اساس استانداردهای ارگونومیک طراحی شده و دارای ارتفاع مناسب و کاملاً کارآمد می‌باشد که شما را از آسیب‌های جسمی به خوبی محافظت می‌کند.

2- زیبایی ظاهری میز مدیریت BM3800

یکی دیگر از نکات مهم در ساخت میز مدیریت BM3800 توجه به زیبایی و ظاهر درخشنده است که از فاکتورهای مهم در طراحی میزهای مدیریت می‌باشد. اگر به دنبال یک میز مدیریت لوکس و مدرن هستید این مدل میز مدیریت می‌تواند سلیقه شما را به خوبی برآورده ساخته و انتظارات شما را به خوبی برآورده سازد. توجه فرمایید که طراحی بی نظیر این میز می تواند زیبایی مورد نظر شما را به فضای اداری تا بی‌افزاید. میزهای مدیریتی که دارای استانداردهای طراحی و زیبای شناسی هستند، می‌توانند کاملاً چشم نواز بوده و در یک شرکت بزرگ مورد استفاده قرار گیرند.

منبع نوشته : میز مدیریت

میز مدیریت BM3700

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : مهمترین ویژگی های میز مدیریت BM3700 چیست و برجسته‌ترین خصوصیاتی که در طراحی و اجرای این میز اداری وجود دارد کدام است؟ همانطور که در صفحه محصول میز مدیریت BM600  توضیح داده شد، میزهای مدیریتی دارای اهمیت ویژه‌ای هستند و نسبت به نوع کاربری و نحوه استفاده از آنها در محیط های اداری می توانند از اهمیت فوق العاده ای برخوردار باشند. تاثیری که این دسته از میزها و تجهیزات اداری در فرایندهای کاری دارند، باعث شده تا یکی از مهمترین تجهیزات در شرکت‌ها به حساب آیند. می‌توان گفت که تمامی تصمیمات مهم کاری پشت این میزها اتخاذ می‌شود و توسط مدیر شرکت انجام می‌پذیرد.

منبع نوشته : میز مدیریت

به دلیل اهمیت خاصی که میز مدیریت دارد، لازم است تا در زمان تجهیز اتاق کار از یکی از بهترین انواع میز مدیریت مانند میز مدیریت BM3700 استفاده کنید، تا فضای اتاق کار شما به بهترین شکل ممکن تجهیز شود. ما در مبلمان اداری بینو به تشریح یکی از بهترین محصولات خود یعنی میز مدیریت BM3700 پرداخته‌ایم تا شما را با جزئیات بیشتر این میز مدیریتی مدرن و کاربردی آشنا کرده، تا بتوانید برای تهیه یک میز مدیریت استاندارد با خیالی آسوده اقدام کنید.

نحوه انتخاب میز مدیریت

نحوه صحیح انتخاب یک میز مدیریت که بتواند کارایی مورد نیاز را در اختیار افراد در شرکت‌ها قرار دهد، لازم است تا بر اساس نقاط قوت و ضعف آنها تصمیم گیری شود. برخی از فاکتورهایی که می‌تواند در انتخاب یک میز مدیریت استاندارد مانند میز مدیریت BM3700 تاثیر گذار باشد عبارت است از :

  • ابعاد میز مدیریت
  • طرح و فرم میز اداری
  • رنگ به کار گرفته شده در میز

این فاکتورها می‌توانند تاثیرات مختلف و موثری بر روی میزان کارکرد و بازدهی افراد در طی ساعات اداری داشته باشند. بر همین اساس، لحاظ کردن فاکتورهای مختلف در انتخاب یک میز مدیریت که دارای استانداردهای مدرن طراحی و اجرا می‌باشد، می‌تواند بر روی نتایج و اهداف شرکت‌ها برای افزایش کارایی و بازدهی تاثیر گذار باشد.

ویژگی‌های برجسته میز مدیریت BM3700

تجهیز و طراحی دفتر کار مدیریت در یک شرکت یا سازمان بر اساس میزان حساسیت شغلی باید به شکلی صحیحی و اصولی انجام پذیرد تا وجهه و اقتدار مدیر شرکت به خوبی حفظ شده و در ایفای نقش‌های کلیدی و مسئولیت‌های مختلفی که در شرکت دارد، بتواند جایگاه واقعی و تاثیر گذار خود را حفظ نماید. مدیران شرکت‌ها علاوه بر مسئولیت‌های فردی، مسئولیت ایجاد انگیزه و تشویق پرسنل و همچنین اداره کل مجموعه را به عهده دارند. به همین دلیل، وجهه و اقتدار مدیر عامل شرکت می‌تواند به او در حفظ انگیزه پرسنل برای پیروی از قواعد و قوانین شرکت کمک نماید.

به همین دلیل، لازم است تا مدیران شرکت‌ها در اتاق کارشان از تجهیزات مدرن و بروز که دارای ظاهر شیک و استاندارد است، استفاده کرده تا بتوانند ارتباط موثر با مشتریان و همکاران دیگر در شرکت‌های همکار را به خوبی حفظ کرده و در محیطی سالم و منظم به مسئولیت‌های خود بپردازند.

بر همین اساس، میز مدیریت BM3700 دارای صفحه بالایی دوبل ۳۲ میلیمتری است که تماماً از جنس MDF با کیفیت بسیار عالی طراحی و اجرا شده است. لازم به ذکر است که ما در مبلمان اداری بینو می توانیم این میز مدیریت را بر مبنای تشخیص و خواست مشتری به شکلی کاملا سفارشی طراحی و اجرا کنیم. این میز مدیریت از انواع میزهای اداری مدرن و از محصولات شیک و پرفروش دکوراسیون داخلی بینو می‌باشد که دارای ویژگی‌های ظاهری شکیل و مدرن بوده و به خوبی فضای اتاق مدیریت را زینت بخشیده و احساس اقتدار را به خوبی به نمایش می گذارد.

مهمترین ویژگی‌های میز مدیریت BM3700

تجهیز اتاق مدیریت با یک میز اداری مدرن و استاندارد که دارای امکانات ارگونومیک است می‌تواند بر کارایی و بهره‌وری افراد به شدت تاثیر بگذارد. میزهای استاندارد دارای شرایطی هستند که می‌توانند به افراد کمک کنند در ساعات اداری و برای مدت‌های طولانی از میز استفاده کرده و بدون خستگی به مسئولیت‌های کاری خود بپردازند.

از سوی دیگر، اگر میز مدیریت شما دارای استانداردهای لازم برای استفاده‌های طولانی مدت نباشد، می‌تواند سلامتی شما را به خطر انداخته و اعضای مهم شما مانند شانه، کت و کمر را با آسیب‌های جدی روبرو کرده و در دراز مدت از کارایی شما به صورت جدی بکاهد. بر همین اساس، در هنگام خرید میز مدیریت BM3700 باید به استانداردهای مناسب و فاکتورهای ارگونومیک به خوبی توجه کرده تا نیاز شما را در زمان کار به خوبی برآورده ساخته و باعث افزایش کارایی شما در طول مدت مسئولیت‌تان گردد. نکاتی که در انتخاب میز مدیریت باید به آن دقت کنید عبارتند از :

  • ارتفاع استاندارد میز
  • زیبایی ظاهری
  • تعبیه کشوهای استاندارد در میز
  • استانداردسازی وزن میز
  • وجود پایه‌های مناسب برای میز مدیریت
  • وجود طول و عرض استاندارد و کافی برای میز
  • استفاده از شیشه در سطح میز مدیریت

انواع میز مدیریت

همانطور که می‌دانیم میزهای مدیریت دارای انواع و نمونه‌های مختلفی هستند و بر اساس نوع کارایی و محیط اداری می‌توانند در اشکال مختلف طراحی و پیاده‌سازی شوند. اما برخی از انواع شناخته شده میزهای مدیریت عبارتند از  :

1- میز مدیریت وارداتی

با پیشرفت تکنولوژی در کشورمان، ورود میزهای خارجی به تعداد محدود رسیده است. باید توجه داشت که تولید بیشتر میزهای مدیریت، بومی سازی شده و در داخل کشور طراحی و تولید می شوند و ساخت آنها در شرکت‌های ایرانی انجام می‌پذیرد. در طی سال‌های گذشته، با پیشرفت تکنولوژی در کشورمان دستگاه‌ها و تجهیزات استاندارد برای ساخت مبلمان اداری در کشور به شکل مناسبی پیشرفت کرده و باعث شده تا تولیدات با کیفیت و ظاهری مدرن و استاندارد، طراحی و تولید شوند. باید بدانیم که میزهای مدیریت بر اساس الگوها و طرح‌های میزهای وارداتی طراحی شده و توسط تولید کنندگان داخلی و با مواد اولیه با کیفیت ساخته شده و با نمونه‌های وارداتی هیچ تفاوتی ندارند.

2- میز مدیریت سلطنتی

یکی دیگر از انواع میزهای مدیریت، میز مدیریت سلطنتی می‌باشد که به شکلی کلاسیک طراحی و اجرا می‌شود. این میزها عموماً از شیشه و چوب طراحی و اجرا می‌شوند و شباهت بسیار زیادی به انواع میزهای سلطنتی در قرن ۲۰ میلادی در اروپا دارند. در طراحی و تولید این دسته از میزهای مدیریت عموماً از منبت کاری، پایه‌های ثابت و طراحی‌های لوکس استفاده می‌شود. به طور کلی، طراحی میزهای سلطنتی از لحاظ ظاهری با دیگر میزهای مدرن تفاوت دارند و جزء میزهای لاکچری و لوکس محسوب می‌شوند و دارای قیمت‌های بسیار زیادی هستند.

ما نیز در مبلمان اداری بینو با برخورداری از تیم‌های مختلف طراحی و صنعتگران ماهر، آمادگی این را داریم که انواع میزهای اداری و مدیریتی مانند میز مدیریت BM3700 را برای شما طراحی و تولید کرده و با بهترین متریال و بالاترین کیفیت در اختیارتان قرار دهیم. برخی از مهمترین محصولات ما در دکوراسیون داخلی بینو عبارتند از : میز اداری، میز مدیریت، میز کارمندی، میز پذیرش و میز کار گروهی.

منبع نوشته : میز مدیریت

میز مدیریت BM600

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : میز مدیریت BM600 دارای چه ویژگی‌ها و خصوصیاتی می‌باشد و چه تفاوتی با انواع میزهای مدیریت دیگر دارد؟ میز مدیریتی استاندارد یکی از مهم‌ترین وسایلی است که برای تجهیز فضاهای اداری و کاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. بر اساس اینکه تمامی رویدادهای مهم و سرنوشت ساز در یک اداره یا سازمان در اتاق مدیریت و توسط شخص مدیر صورت می‌پذیرد، لازم است تا اتاق کار مدیریت شرکت‌ها به شکلی صحیح و استاندارد طراحی و پیاده‌سازی شود. در همین زمینه مبلمان اداری بینو به تشریح و توضیح یکی از محصولات خود یعنی میز مدیریت BM600 پرداخته که یکی از انواع میزهای مدیریتی ساده، شیک و مدرن است و می‌تواند به طراحی اتاق کار شما جلوه خاصی ببخشد.

منبع نوشته : میز مدیریت

همانطور که می‌دانیم مدیران شرکت ها برای ساعت‌های طولانی در شرکت حضور دارند و پشت میز کار خود مشغول به فعالیت هستند. به همین دلیل، انتخاب یک میز مدیریت استاندارد مانند میز مدیریت BM600 می‌تواند تاثیرات مستقیمی بر میزان راحتی، افزایش روحیه و انرژی و موفقیت در کسب و کار شرکت داشته باشد.

معیارهای ویژه در انتخاب میز مدیریت BM600

همانطور که می‌دانیم، برای انتخاب یک میز مدیریت مدرن و استاندارد باید به فاکتورهای مهم و اساسی در ظاهر، ابعاد و همینطور ویژگی‌های دیگر توجه شود. در همین رابطه برخی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باید در انتخاب میز مدیریت به آن توجه شود عبارت است از  :

  • ابعاد استاندارد میز مدیریت
  • انتخاب رنگ مناسب برای میز
  • طرح و فرم میز مدیریت

هر کدام از این عوامل می ‌تواند بر روی کارایی و نوع کاربری میز مدیریت تاثیرات مستقیم و مهمی داشته باشد. به همین دلیل، لازم است تا در انتخاب یک میز مدیریت مانند میز مدیریت BM600 حتماً به فاکتورهای یاد شده توجه شود تا نتایج و اهدافی را که دنبال می‌کنیم، به دست آوریم.

مهمترین ویژگی‌های میز مدیریت

برای مبله کردن دفتر کار یک مدیر، لازم است تا از یک میز استاندارد و مدرن استفاده شود تا بتوانید اقتدارتان را به عنوان مدیر شرکت حفظ نمایید. مسئولیت‌های مختلفی که یک مدیر در یک شرکت دارد، ‌می تواند جایگاه او را به موقعیتی حساس و تاثیر گذار تبدیل نماید. به همین جهت، برای دادن انگیزه، تشویق کارکنان و اداره موفق مجموعه لازم است تا شرایط یک مدیر قدرتمند و موفق را احراز نمایید. به همین دلیل باید بتوانید ظاهر و فضای دفتر کارتان را به شکلی تجهیز کنید که کارکنان در عین حفظ انگیزه مجاب به پیروی از قوانین مجموعه و دستورات مدیریت شوند.

از سوی دیگر، ارتباط با مشتریان و سایر همکاران در شرکت‌های دیگر باید با احساس مثبت و سازندگی در محیط کاری شما همراه باشد. به همین دلیل، یک مدیر توانا در یک مجموعه باید دارای ویژگی‌های منحصر به فرد در فضای اداری باشد و بوسیلۀ مبلمان اداری لوکس اقتدار و وجهه خود را حفظ نماید. توجه داشته باشید که وجود یک میز مدیریت مدرن و لاکچری از مهمترین المان‌های اتاق مدیران قدرتمند می‌باشد.

در همین رابطه، میز مدیریت BM600 دارای صفحه بالایی دوبل ۳۲ میلیمتری است که از جنس MDF اعلا ساخته شده است. از سوی دیگر، بر اساس سفارش مشتری رنگ، جنس، ابعاد و فایل‌های آن قابل تغییر اندازه می‌باشند. این میز یکی دیگر از انواع میزهای اداری است و از محصولات پرفروش مبلمان اداری بینو می‌باشد که دارای ظاهری شکیل و مدرن بوده و احساس اقتدار و قدرت را در فضای مدیریت شما نشر می‌دهد.

ویژگی میز مدیریت BM600

تهیه یک میز مدیریت لاکچری و مدرن که دارای تنظیمات ارگونومیک می‌باشد می‌تواند به شما در قرار گرفتن در پشت میز کارتان کمک نماید. یک میز استاندارد باید دارای شرایطی باشد که بتوانید برای ساعت‌های طولانی از آن استفاده کنید و بدون خستگی به کا خود ادامه دهید.

باید توجه کرد که میز اداری مانند میز مدیریت BM600 باید به خوبی از استانداردهای طراحی بهره‌مند باشد، در غیر این صورت سلامتی شما در معرض خطر قرار می‌گیرد و اعضای بدن شما مانند شانه، کتف و کمر خسته شده و در دراز مدت می‌تواند دچار آسیب‌های جدی شود. به همین دلیل، یک میز مدیریت استاندارد باید دارای فاکتورهای مناسب طراحی و ارگونومیک باشد تا بتواند نیاز شما را در طی ساعات اداری به خوبی برآورده کرده و باعث کاهش کارایی شما نگردد. برخی از مهم‌ترین فاکتورها در انتخاب میز مدیریت عبارتند از  :

  • ارتفاع مناسب میز مدیریتی
  • زیبایی میز
  • استفاده از کشوهای استاندارد برای میز
  • وزن میز مدیریتی
  • پایه‌های مناسب میز مدیریتی و میز کنفرانس
  • در نظر گرفتن طول و عرض استاندارد و وسیع
  • استفاده از شیشه بر روی میز

انواع میز مدیریت مدرن

همانطور که در صفحه میز مدیریت مشاهده فرمودید، این دسته از میز اداری دارای انواع مختلف و متنوعی می‌باشد که با اهداف مختلفی ساخته می‌شود. به طور مثال، برخی از میزها برای استفاده شخصی مدیر طراحی می‌شوند و برخی دیگر دارای استانداردهای زیبای شناسی در محیط کاری و دکوراسیون اداری هستند و در محیط رسمی مورد استفاده قرار می گیرند. اما به طور کلی، میزهای مدیریت از متریال‌ و مواد مختلف ساخته می‌شوند که مهمترین آنها عبارتند از  :

  • شیشه
  • چوب
  • فلز
  • MDF
  • PVC

توجه داشته باشید که در میان تمامی انواع میزهای مدیریتی آن دسته از میزهای اداری مانند میز مدیریت BM600 که از شیشه، چوب یا ام دی اف ساخته می‌شوند، بیشترین کاربرد را داشته و مورد تقاضای بیشتری در بازار دارند. اما به طور کلی، استحکام، مرغوبیت و کیفیت این میزها به کیفیت متریال و ماده ساخته شده از آن بستگی دارد. هرچه کیفیت مواد تشکیل دهنده میز بالاتر باشد، میز مدیریت دارای استانداردهای ظاهری لوکس و جذابی خواهد بود.

منبع مطلب : میز مدیریت

میز مدیریت BM150

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : میز مدیریت BM150 دارای چه ویژگی‌هایی می‌باشد و برای تهیه آن از چه روش‌هایی می‌توان اقدام نمود؟ یکی از مهم‌ترین تجهیزات مورد نیاز در فضاهای اداری و کاری استفاده از میز مدیریت می‌باشد. با توجه به اینکه تمامی جلسات مهم اداری و روابط میان شرکت‌ها در اتاق مدیریت و توسط مدیر ادارات انجام می شود، لازم است تا این بخش از دفاتر کاری به شکلی صحیح و استاندارد مبله شده و با تجهیزات استاندارد شیک و مدرن تجهیز گردد.

منبع نوشته : میز مدیریت

معرفی میز مدیریت BM150

مدیران و کارفرمایان شرکت‌ها و ادارات ممکن است در طی روز برای ساعت‌های طولانی پشت میز مدیریت خود قرار بگیرند. به همین دلیل، انتخاب یک میز مدیریت استاندارد و مدرن مانند میز مدیریت BM150 تاثیر مستقیمی بر میزان سلامت جسمی، سطح انرژی و افزایش روحیه افراد در این سمت دارد. بر همین اساس، لازم است برای انتخاب میز مدیریت، بر اساس فاکتورها و معیارهای مهم طراحی و امکانات استاندارد، تصمیم‌گیری شود. برخی از مهم‌ترین معیارها در این رابطه عبارتند از :

  • ابعاد استاندارد میز مدیریت
  • انتخاب رنگ مناسب
  • طرح و فرم میز مدیریتی

هر کدام از این معیارها می‌تواند در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و دفتر کار شما تاثیرات چشمگیری را ایجاد نماید. به طور مثال، استفاده از میزهای مدیریتی مانند میز مدیریت BM150 به دلیل استفاده از استانداردهای ارگونومیک مانند قابلیت افزایش و کاهش سایز را در زمان استفاده در اختیار شما قرار دهد. از سوی دیگر، انتخاب رنگ در طراحی دکوراسیون می‌تواند بر احساسات و فعالیت‌های حسی و ذهنی افراد در محیط کار، تاثیر مستقیم داشته باشد. به همین علت، لازم است تا از رنگ‌های تیره در طراحی میز مدیریت خود استفاده کرده تا حس قدرت به بیننده را منتقل نمایید. علاوه بر موارد ذکر شده، استفاده از طراحی‌های مدرن در انتخاب میز مدیریت می‌توانید نقش مهمی در ایجاد شان و منزلت شرکت و مدیران آن داشته باشد.

ویژگی های میز BM150

اگر تصمیم دارید برای محیط کارتان یک میز مدیریت استاندارد و مدرن تهیه کنید، لازم است تا از جنبه های مختلف به فاکتورها و عوامل طراحی و تولید آن توجه نمایید. باید توجه داشت مدیران در شرکت‌ها مسئولیت‌های متعددی مانند ایجاد انگیزه و تشویق کارکنان، اداره مجموعه و پاسخگویی به ارباب رجوع و مشتریان را بر عهده دارند. این مسئولیت‌ها می‌تواند فشار زیادی از لحاظ فکری، ذهنی و جسمی بر مدیران  وارد آورد. بر همین اساس، لازم است تا در هنگام طراحی و اجرای اتاق مدیریت به نکات مختلف روانشناختی و پزشکی دیگر دقت شود تا افراد بتوانند با کارایی بیشتری در این پست ایفای نقش نمایند.

فضای اتاق مدیریت باید به شکلی طراحی و اجرا شود تا افرادی که وارد آن محیط می‌شوند با ویژگی‌ها و توانایی‌های مدیر مجموعه روبرو شده و از کاریزمای آن تاثیر پذیرند. ما در مبلمان اداری بینو، در طراحی انواع میز مدیریت مانند میز مدیریت BM150 سعی کرده‌ایم تا استانداردهای طراحی را در اختیار مشتریان خود قرار دهیم. بر همین اساس، میز مدیریت BM150 بر اساس استانداردهای مدرن و روز طراحی شده و یکی از نمونه‌های میز مدیریت در مجموعه مبلمان اداری بینو می‌باشد. این میز اداری دارای صفحه بالایی دوبل ۳۲ میلیمتری می‌باشد و جنس آن از ام دی اف اعلا تهیه شده است. این شکل از میز مدیریت دارای ابعاد، رنگ و جنس مختلفی است که بر اساس خواست و نظر مشتریان می‌تواند به صورت کاملاً سفارشی طراحی و اجرا گردد.

مهمترین ویژگی‌های انواع میز مدیریت

به دلیل حساسیت میز مدیریت و نوع کاربری و اهداف مورد نظر برای استفاده از این دسته از میزهای اداری، انتخاب آن برای دفتر مدیریت، کار ساده‌ای نیست. بر همین اساس، چیدمان فضای اداری و دکوراسیون داخلی باید برای برقراری ارتباط با پرسنل و مشتریان شرکت به شکلی طراحی شود تا میزان کارایی و بازدهی به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کند.

اضافه کردن میز مدیریت استاندارد مانند میز مدیریت BM150 به دکوراسیون دفتر کار شما می‌تواند در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی استاندارد محیط اداری تان کمک نماید. میزهایی که دارای استاندارد ارگونومیک هستند، می‌توانند به شما کمک کرده تا در طول ساعات اداری کارایی و بهره‌وری خود را حفظ کرده و با قدرت به فرایندهای کاری خود بپردازید. ساعت‌های طولانی پشت میز مدیریت قرار گرفتن می‌توانند به سلامتی جسم شما مانند شانه، کتف و کمر آسیب وارد کند. به همین دلیل لازم است تا با استفاده از تجهیزات مناسب و استاندارد که بر اساس طراحی‌های ارگونومیک طراحی و پیاده‌سازی شده‌اند از سلامت عمومی خود محافظت کنید. برخی از مهمترین ویژگی‌های یک میز مدیریت استاندارد و مدرن عبارت است از :

  • ارتفاع مناسب میز مدیریت
  • زیبایی طراحی آن
  • استفاده از کشو برای میز
  • وزن میز مدیریت
  • پایه‌های مناسب
  • طول و عرض استاندارد
  • استفاده از شیشه روی میز

کلام پایانی

همانطور که توضیح دادیم، بر اساس طراحی‌های مدرن انواع مختلف و گوناگونی از میز مدیریت مانند میز مدیریت BM150 طراحی شده است که با متریال‌ها و مواد مختلفی طراحی و اجرا شده اند. اما به طور کلی، استفاده از یک میز مدیریت استاندارد در محیط اداری و دفتر کار مدیریت می‌تواند بر روی کارایی‌های کلی افراد در این پست تاثیرات مستقیم داشته باشد. مدیران شرکت‌ها دارای وظایف و مسئولیت‌های مختلفی هستند که می‌تواند بار مسئولیتی زیادی بر آنها تحمیل نماید. به همین دلیل، استفاده از ابزارهای مختلف اداری مانند میز مدیریت، مبل و صندلی اداری و وسایل و تجهیزات راحتی دیگر می‌تواند باعث افزایش کارایی افراد در محیط اداری گردد.

منبع مطلب : میز مدیریت